Vodafone România a înregistrat la finele anului trecut 9.944.595 de clienți, reprezentând o creștere de 5,2% față de aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, 9.221.666 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

Veniturile din servicii raportate pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017 au ajuns la 182,3 milioane de euro, în creștere cu 2,2% față de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.

Venitul mediu pe utilizator mobil (ARPU) a fost de 6 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2017, comparativ cu 6,1 euro, în trimestrul precedent. La 31 decembrie 2017, abonații serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienți ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii cartelei Vodafone, 60%, comparativ cu 41%, respectiv 59%, proporțiile înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut.

Consumul de date mobile a crescut cu 71% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

„Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creștere puternică a bazei de clienți, pe fondul creșterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienților de servicii 4G, care s-a extins cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut”, spune Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., cu divizii în 26 de țări, 49 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 31 decembrie 2017, Vodafone Group avea 529,1 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 19,3 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix.

Sursa: Mediafax