George, platforma Erste Group, s-a lansat in Slovacia. Urmeaza Romania

Platforma bancara digitala George, dezvoltata de start-up-ul fintech al Erste Group Bank, este disponibila incepand de astazi si in Slovacia, dupa succesul inregistrat in Austria si popularitatea in crestere in Republica Ceha. Platforma raspunde deja cerintelor zilnice a circa doua milioane de utilizatori din aceste piete.

In Austria, George a devenit cea mai moderna si populara platforma bancara, inregistrand aproape 1,5 milioane de utilizatori (peste o treime din totalul utilizatorilor de banking online din Austria), in timp ce in Republica Ceha, unde a avut loc lansarea preliminara, peste 300.000 de persoane isi gestioneaza economiile prin intermediul George. Erste Group are ca obiectiv introducerea platformei bancare digitale unificate in toate cele sapte piete in care este prezent (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia si Serbia), ceea ce face din George prima platforma bancara paneuropeana cu o gama completa de produse si servicii.

„Planurile noastre pentru George au fost clare de la bun inceput: nu am dorit sa cream un alt serviciu de internet banking, nu am vrut doar sa modernizam sistemele vechi. George reprezinta un mod complet nou de a face banking, conceput pentru era digitala in care traim. Am construit platforma de la zero si am proiectat-o impreuna cu clientii nostri – acestea sunt elementele ce fac din George o platforma revolutionara pe care milioane de oameni vor sa o utilizeze. Suntem incantati ca este disponibila incepand de acum si in Slovacia si, foarte curand, in toate celelalte piete in care suntem activi si nu numai”, a declarat Peter Bosek, Chief Retail Officer al Erste Group.

„Clientii nostri au asteptari mari: a face banking cu noi ar trebui sa fie la fel de usor si intuitiv ca plasarea unei comenzi pe Amazon sau verificarea unui cont de social media, dar cu securitate avansata si protectie completa a datelor personale ale clientilor. Tocmai acest lucru urmarim cu George: este ca si cum banking-ul trece la social media, luand totodata foarte in serios securitatea datelor si dreptul la viata privata”, a adaugat Bosek.