Telekom Romania a anunțat recent încetarea contractelor cu Poșta Română, începând cu 1 februarie 2018, pentru plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe și mobile, „ca urmare a nerespectării obligațiilor contractuale de către Poșta Română”.

„Clienții Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (rețeaua proprie de magazine, rețele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri și automate de plăți), din mediul urban și rural, unde își pot plăti facturile”, a precizat compania de telefonie.

De asemenea, „modalitățile de plată variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), completează lista de alternative la plata facturii Telekom”.

Telekom a mai precizat că toate detaliile privind facilitățile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi și pe site-ul Telekom, urmărind link-ul www.telekom.ro/asistenta/factura.

Telekom Romania oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile, cu aproximativ 10 milioane de contracte. Brandul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România. Telekom Romania face parte din grupul Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

Sursa: Mediafax