Trecerea timpului da naștere unor domenii de activitate, unor industrii despre care nu știam nimic acum câțiva ani și cu toate astea ne întrebăm oare ce meserie sau domeniu de activitate va aparrea mâine pentru că timpul evoluează foarte repede, atât de repede încât nu știm ce ne-a pregătit.

Aruncând o privire peste ultimii ani putem observă cum mediul offline a scăzut foarte mult și drept urmare firmele și-au îndreptat atenția către mediu online, un mediu în continuă schimbare și ascensiune, un mediu care în fiecare zi crează și da naștere unor idei ce pot schimbă lumea.

Acest lucru se întâmplă pentru că în online poți deveni faimos peste noapte și poți decădea tot la fel de repede, totul depinde doar de ține cum îți gestionezi activitatea și reputația în online prin campanii de promovare, social media, branding, accelerare a vânzărilor și nu numai.

Pentru că vorbeam de meserii, mi-am dat seamă că în societate există persoane care se ocupă de promovarea online a marilor firme, dar și a firmelor mici, oameni capabili să genereza vânzări enorme pentru coloși din economie prin campanii bine implementate. Dacă veți da un simplu search pe Google despre un produs sau altul veți da de anunțuri, ei bine în spatele lor stau persoane competențe pe care le numim specialiști AdWords.

Acum mai bine de 10 ani această profesie nu era foarte bine conturată însă în prezent puteți întreba adolescenții și unii dintre ei au că obiectiv să ajungă pe o astfel de funcție. Putem spune că a devenit o țintă pentru multe persoane o astfel de funcție, iar dorință lor este susținută de mai multe argumente.

A fi specialist AdWords transmite pe umerii tăi o mulțime de responsabilități pentru că ești răspunzător de banii pe care firmele îi investesc pentru a-și crește vânzările și pentru a se dezvoltă.

Pare dificil și poate că așa și este însă partea frumoasă în a fi specialist o reprezintă faptul că lucrând în Google AdWords vei luă contact cu foarte multe domenii, vei află informații și detalii despre care nici nu gândeai că există sau că vei află vreodată, vei învață cum să gestionezi banii unei companii cât mai eficient, dar și cum îți învingi concurenții direcți ce licitează pe cuvinte cheie, vei ce vor oamenii, cum acționează, care dorințele lor, ce vor , dar ce motivează cumpere.

Drum către deveni specialist AdWords este construit ani de conturile AdWords ale clienților, studiu îndelungat despre cum îți înțelegi bine publicul , cum ajungi doar la cel relevant, cum îți crești de conversie optimizând zilnic tot ce se poate , testând fiecare idee aceea îți aduce numărul de conversii dorit.

Pentru deveni un specialist trebuie muncești din greu intuiești ceea ce merge pentru fiecare client astfel încât acesta reușească maxim cu bugetul disponibil.

Lucrează din greu, dar nu informația este cel bun avantaj competitiv. Citește, informează- aplicat tot ceea ce poți pentru ce funcționează funcție de clientul avut urmărind rezultatele fiecare modificări din cadrul campaniei.

Investește timp în formarea ta citind foarte mult informații relevante pentru domeniul în care activezi, dar dacă îți dorești să devi un specialist AdWords în adevăratul sens al cuvântului, performează cu fiecare cont pe care îl deți. Pentru a-ți veni în ajutor îți vom recomanda mai multe site-uri care te vor pune la curent cu noile informații din AdWords și nu numai :

http://searchengineland.com/
https://moz.com/
https://support.google.com/adwords#topic=3119071
https://webmasters.googleblog.com/

Da 100% în ceea ce faci, învață, testează, analizează rezultatele, înțelege plublicul țintă, optimizează, crează strategii, fii inovativ și cu siguranță că poți deveni un specialist AdWords în adevăratul sens al cuvântului.