UPC România a înregistrat, în trimestrul al treilea al anului, venituri de peste 184 milioane lei, în creştere cu 6,5% faţă de cele 173 milioane lei realizate în perioada similară a anului trecut, informează compania într-un comunicat.

Aria de acoperire a serviciilor digitale UPC s-a extins cu 255.700 de case noi, reprezentând o creştere de peste 9% faţă de T3 2016, ajungând la 3.008.100 gospodării din România

Compania înregistrează cu 5% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, cu 8% mai mulţi clienţi de internet şi cu 16% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu T3 2016.

„Īn acest trimestru am atins şi depăşit un reper important, peste 3 milioane de case în aria de acoperire, ca urmare a investiţiilor constante în extinderea reţelei digitale de ultimă generaţie”, spune Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 16%, în al treilea trimestru din 2017 compania atingând o bază de aproximativ 519.600 de clienţi pentru serviciile de telefonie.

Sursa: Mediafax