Compania Zipper a prezentat în cadrul IMWorld demo-uri pentru: Automatizarea facturilor, Automatizarea documentelor colaterale, Automatizare contractelor, Automatizarea transmiterii polițelor de asigurări, Managementul documentelor, Registratura electronică și Digitalizarea arhivei, se arată într-un comunicat de presă al companiei.

Au fost prezentate soluții care au ca scop diminuarea nevoii de manipulare manuală a documentelor și eficietizarea costurilor organizației prin reducerea timpului de procesare al documentelor cu peste 50%, prin creșterea eficienței personalului cu până la 30% și prin creșterea și asigurarea acurateței datelor extrase din documente.

“Zipper aduce lumina în tot ce înseamnă digitizare și automatizare pentru ca suntem în locul în care putem să oferim partenerilor noștri o parte din poveștile noastre de succes, despre cum am optimizat digitalul, adică despre cum l-am transformat în generator de trasabilitate, economie și de a livra un nivel de acuratețe al bazelor de date de peste 99% după validare, ceea ce până acum se putea face cu investitii majore materiale, umane si de timp”, declară Florin BOBOC directorul de vanzari al Zipper Romania.

Reprezentanții companiei au expus stația de lucru EnterpriseScan by OPEX, arătând prin demonstrațiile live cum se pot îmbina scanarea inovatoare de tip “drop feed” cu performanța unui scaner de producție, de mare viteză.

“Schimbarea rapidă și continuă a mediului de business aduce cu sine nevoi noi pentru toate companiile, nevoi generate de provocări comune precum: Managementul riscului, Data quality control, Mobile world, Smart communication, Securitate și, nu în ultimul rând, managementul costurilor. Împreună cu partenerii noștri căutăm permanent răspunsuri. Aceasta este prioritatea noastra. Ceea ce am propus la IMWorld a vizat automatizarea fluxurilor, soluții personalizate pentru document management și utilizarea mai eficientă a resurselor umane”, spune Doru VIJIIANU, directorul general al Zipper Romania.