Saxo Bank şi Banca Generali au ajuns la un acord privind un parteneriat exclusiv pentru servicii de tranzacţionare online şi servicii digitale prin acces la o platformă bazată pe tehnologia Saxo Bank, se arată într-un comunicat remis, vineri, AGERPRES.

Noua platformă va îmbunătăţi oferta disponibilă pentru consultanţii financiari ai Băncii Generali, permiţând accesul la operaţiuni personalizate şi soluţii inovatoare ce pot fi oferite clienţilor privaţi şi corporativi.

Saxo Bank şi Banca Generali intenţionează să semneze principalele acorduri care reglementează parteneriatul până la 31 decembrie 2017. Acordurile vor fi supuse condiţiilor pentru acest tip de tranzacţii (inclusiv din punct de vedere al reglementării şi autorizaţiei).

Banca Generali este un jucător de top în Italia în planificarea financiară şi managementul averii clienţilor, profitând de reţeaua de consultanţi financiari de top în domeniu şi de servicii flexibile şi inovative de administrare a activelor. Banca gestionează 52,1 miliarde de euro (date la 30 iunie 2017).

Oferta personalizabilă a Băncii Generali este formată din servicii bancare, soluţii de investiţii, management şi consiliere, o gamă de peste 5.200 de instrumente financiare.

Fondată în 2000, Banca Generali a fost listată la bursă din Milano din noiembrie 2006 şi este o filială a Assicurazioni Generali.

Grupul Saxo Bank (Saxo) este un specialist în investiţii şi tranzacţionare multi-asset. Platformele tehnologice de tranzacţionare ale Saxo sunt disponibile în peste 20 de limbi şi constituie baza tehnologică a peste 100 de instituţii financiare din toată lumea.

Fondată în 1992, Saxo are sediul central la Copenhaga, iar angajaţii lucrează în centre financiare de pe întreg globul, inclusiv la Londra, Singapore, Paris, Zurich, Dubai şi Tokyo. AGERPRES