Alegerea vestimentației adecvate pentru locul tău de muncă poate fi dificilă, mai ales pentru femei. Există însă o varietate mare de obiecte vestimentare ce pot fi combinate pentru a creă cele mai interesante tinute office de dama care să îți completeze armonios atitutdinea de zi cu zi, în cadrul activităților desfășurate la birou.

În general, nu există reguli stricte, clare și bine stabilite care să se aplice la fiecare loc de muncă în privință felului de a te îmbrăca, dar există câteva indicații valoroase pentru oamenii care se simț într-adevăr copleșiți de această situație sau care se află la primul job.

Aceste sfaturi ar trebui să te ghideze atunci când mergi în magazine, pentru a cumpără vestimentata  potrivită biroului sau locului de muncă.

Atitudinea ta spune totul!

Dacă te simțiți inconfortabil în ținută pe care o porți, indiferent că este vorba de rochii, fuste sau costume cu pantaloni, asta se va observă imediat în atitudinea ta.

“Profesional” nu înseamnă “fără stil”, nu înseamnă “feminin”, nu înseamnă “scump”.

Înseamnă exact așa cum sună: îmbrăca-te într-o ținută îngrijită și care nu atrage atenția, dar confortabilă, că să îți poți duce la îndeplinire sarcinile zilnice.

Nu încerca să construiești o ținută în timp, alegând să cumperi câte o piesă de fiecare data când intri într-un magazin.

Îți va fi mai ușor să creezi ținută potrivită pentru o zi la birou, dacă alegi să cumperi un minim de obiecte vestimentare, atunci când mergi la cumpărături.

Spre exemplu, poți cumpără pantaloni, o fustă, o bluză și o pereche de pantofi.

Nu toată lumea poartă tocuri

Pentru multe doamne sunt prea feminini, pentru alte tinere femei prea greu de purtat. Dacă te încadrezi într-una din aceste categorii, atunci cu siguranță nu ai nevoie de așa ceva.
Dar dacă ai un cod vestimentar ce impune purtarea acestora, nu vrei să fii diferită de colegele tale sau pur și simplu simți că tocurile te fac să arăți mai bine și mai profesional, poți alege unele joase, discrete și confortabile.

Poartă ce te reprezintă!

Acest lucru este valabil în toate cazurile, dar mai ales când vorbim despre vestimentație. Pentru persoanele scunde, tocurile sunt de mare ajutor.

Fără haine care amintesc de club și petreceri. Această regulă este deja foarte cunoscută.

Atunci când îți alegi ținute office, evită să folosești prea multe tricouri, pantaloni su rochii cu paiete, ștrasuri și alte elemente strălucitoare. De asemenea, imprimeurile trebuie alese cu grijă.

Atunci când ai dubii sau ești la primul job , începe prin a creă un fel de  “uniformă”. În anumite  companii o ținută office pentru fețe ar putea fi formată din fuste, tocuri joase și bluze.

În alte locuri sau în viziunea altor persoane, o ținută potrivită pentru birou este compusă din pantaloni lărgi și cămașa sau chiar  piese vestimentare mai confortabile de atât.

sursa: mediafax.ro