Abilitatea companiilor din industria bunurilor de larg consum de a se adapta rapid, de a inova și a se diferenția pe piață este adesea esențială pentru succesul și creșterea brandului companiei.

Printre cele mai recente tendințe de pe piață se numără:
  • Globalizarea. Companiile din industria bunurilor de larg consum vor încerca să își capitalizeze creșterea de pe piețele emergente și să caute oportunități de achiziționare sau de parteneriat cu alte companii pentru a avea acces la consumatori noi, pentru a folosi în avantajul lor soluțiile existente și, în unele cazuri, pentru a accesa surse noi de materii prime.
  • Inovația. Companiile din industria bunurilor de larg consum au încercat în mod tradițional să inoveze pentru a crește și vor încerca strategii mai noi și mai îndrăznețe în 2018. Se așteaptă ca multe companii să adopte mai degrabă o abordare agilă pentru a dezvolta, a testa și reutiliza idei inovatoare comparativ cu cele tradiționale, consumatoare de timp.
  • Activitatea de M&A. Companiile din industria bunurilor de larg consum caută tot mai mult să se extindă în toate regiunile geografice pentru a ajunge la piețe care pot genera vânzări și profituri mai mari.
  • Digitalizarea. Companiile din industria bunurilor de larg consum folosesc tehnologia în moduri creative și eficiente pentru a optimiza angajamentul clienților și pentru a influența modul în care aceștia cumpără produse.

Un studiu Deloitte arată că pe măsură ce consumatorii prosperă de pe urma economiei stabile din SUA precum și a economiei globale, industria bunurilor de larg consum reinterpretează pârghiile tradiționale pentru a susține creșterea pe o piață hiper-competitivă.