Xerox lanseaza noi solutii in portofoliul de aplicatii pentru echipamentele cu tehnologia ConnectKey, care le permit organizatiilor sa isi conecteze mai usor membrii la platforme de business cum ar fi Salesforce, QuickBooks Online si Concur, sa sprijine managementul relatiilor cu clientii, al contabilitatii si al facturarii si sa eficientizeze procesele.

Morrell Group – o organizatie care ofera servicii complete de inginerie si design pentru automatizarea proceselor de control – a beneficiat deja de noile aplicatii ConnectKey. Compania si-a redus costurile cu 25% prin automatizarea proceselor de distributie a produselor cu ajutorul aplicatiei Sign Me, construita de MidAmerica Technology, un dezvoltator Xerox Personalized Application Builder. Aplicatia digitalizeaza procesele ce implica un volum crescut de documente si creste viteza de livrare a produselor.

„Sign Me este o aplicatie revolutionara care ne-a imbunatatit enorm afacerea, permitandu-ne sa ne eficientizam procesele si, ca rezultat final, sa ne crestem profitul,” spune David Hajciar, manager operatiuni, Morrell Group.

Noile aplicatii care vor simplifica munca
Cele mai recente imbunatatiri simplifica activitatile manuale, care consuma mult timp si ofera noi moduri de a aborda procesele traditionale din birouri.
  • Xerox Connect App for Salesforce: ofera acces la sistemul de management al relatiei cu clientii Salesforce direct de la interfata echipamentelor multifunctionale de imprimare (MFP); incarcati si distribuiti informatii privind gestionarea vanzarilor scanand documentele direct catre Salesforce.
  • Xerox Audio Documents App: transformati in siguranta documente in format fizic in fisiere audio, pentru acei angajati care fac naveta, pentru cei carora le place sa se ocupe de mai multe lucruri in acelasi timp, sau pur si simplu pentru cei care prefera sa asculte decat sa citeasca documente lungi.
  • Xerox Connect App for QuickBooks Online: asigura un proces fara cusur de rambursare a cheltuielilor cu ajutorul scanarii multiple a chitantelor. Datele din chitante sunt extrase intr-un raport de cheltuieli, trimise cu o notificare catre utilizatorii care trebuie sa le confirme, totul pentru un proces rapid de aprobare. Pentru utilizatorii Concur, va fi disponibila o aplicatie similara de management al chitantelor pana la finalul anului.
  • Xerox Forms Manager App: simplifica managementul formularelor multiple, reducand in acelasi timp riscurile erorilor cauzate de arhivarea documentelor in format fizic. Cu ajutorul functiilor inteligente de trimitere prin coduri QR integrate, formularele scanate sunt automat distribuite catre adresa de mail potrivita.

„Viitorul locului de munca este acum, iar asta o demonstreaza asistentul nostru inteligent pentru locul de munca, un adevarat catalizator al transformarii digitale. Evolutia platformei ConnectKey se inscrie in strategia noastra de accelerare a digitalizarii, crestere a nivelului de productivitate pentru clienti si identificare a unor noi surse de profit pentru reteaua de parteneri” ,a explicat Tracey Koziol, vice-presedinte senior, Global Offerings, Xerox.

 O nota buna de la institutiile de invatamant
Multumita perspectivei obtinute prin colaborarea cu mii de clienti din domeniul educatiei, Xerox a dezvoltat aplicatii si solutii care cresc productivitatea pentru profesori si studenti:
  • Xerox Connect App for Blackboard: ofera acces la un sistem de management al invatarii de talie globala; documentele sunt digitalizate si stocate in contul Blackboard Learn direct de pe MFP.
  • Xerox Proofreader Service: verifica elementele de scriere in limba engleza, cum ar fi ortografia, gramatica, stilul si plagiatul.
.

Sursa:comunicat de presa