Titlul de Superbrand 2017 intretine valoarea, performanta si potentialul imens de dezvoltare al brandului, dar vine si sa completeze un an de exceptie pentru Gerovital

In acest an, am sarbaƒtorit 50 de ani de traditie Gerovital, am lansat noi game de produse, am extins reteaua de magazine de brand sŸi am reconfirmat statutul de cel mai puternic brand romanesc. Am obtinut aceste rezultate mizand mereu pe calitate, dar s™i datoritaƒ sprijinului acordat de-a lungul timpului de publicul nostru. Vom continua saƒ completam aceastaƒ listaƒ cu noi realizaƒri de exceptie, tocmai pentru a raƒsplaƒti sustinerea consumatorilor.

“Pentru perioada urmaƒtoare avem pregaƒtite mai multe inovatii marca Gerovital, astfel incat să ne putem indrepta cu toataƒ increderea caƒtre o nouaƒ etapaƒ de succes”€, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

In cadrul evaluaƒrii Superbrands, au participat peste 1.200 de branduri, din aproape 50 de categorii de business

Acestea au fost analizate de Consiliul Superbrands, format din profesionisŸti din domeniile de marketing, comunicare, managementul afacerilor sau media, pe baza a trei criterii principale – calitate, incredere sŸi diferentiere pe piată.

Gerovital s-a distins fataƒ de alte branduri pe segmentul Personal Care General, din perspectiva unui set de atribute precum incredere, dinamism sŸi leadership. Statutul de Superbrand este reconfirmat de Gerovital, dupaƒ ce acesta a fost declarat Superbrand 2015, remarcandu-se pentru performante exceptionale intre cele aproximativ 1.500 de branduri analizate. Aceasta este cea de-a doua distinctie de importantaƒ majoraƒ din acest an, Gerovital obtinand anterior titlul de €œProdusul Anului 2017â€, la categoria €œIngrijirea fetei€ pentru trei dintre cele mai recente produse antirid din gama Gerovital H3 Evolution.

Gerovital a saƒrbaƒtorit in acest an 50 de ani de la producerea in masaƒ a primei creme Gerovital H3

La nivel national, a fost declarat lider de piataƒ pe segmentul produselor de ingrijire a tenului, cu o cotaƒ de piataƒ valoricÄa de 23.3% sŸi pe cel al tratamentelor cosmetice pentru pƒar, cu o cotaƒ de piataƒ valoricÄa de 25,9%.

La nivel extern, produsele brandului sunt apreciate in peste 30 de taƒri, printre care Statele Unite ale Americii, Canada, China, Japonia, Emiratele Arabe Unite, Franța, Spania, Grecia, Italia sau Ungaria. De asemenea, produsele pentru ingrijirea tenului din gamele Gerovital sunt cele mai vandute produse din intreg portofoliul companiei clujene. In primele 6 luni ale acestui an, reteaua proprie de magazine de brand a inregistrat vanzaƒri de peste 1 milion de euro.