Cele mai populare căutări pe Google, în România, în 2017 au fost „rezultate bac”, „rezultate evaluarea națională”, „Emag Black Friday”, „Stela Popescu” și „iPhone 8”, românii mai fiind interesați de modul în care arată ambrozia sau de dieta minune, potrivit datelor publicate joi de Google.

Cele mai populare căutări ale românilor pe Google au fost: „rezultate bac”, „rezultate evaluare națională”, „Stats Royale”, „emag Black Friday”, „picnic cuvânt”, „Stela Popescu”, „calendar ortodox”, „Ileana Ciuculete”, „iPhone 8” și „Denisa Manelista”.

În materie de evenimentele anului, cele mai căutate au fost bacalaureatul, evaluarea națională, Black Friday, admiterea la liceu, turneele de tenis Wimbledon și Roland Garros, concursul de titularizare, Eurovision, meciul de fotbal România – Danemarca și uraganul Irma.

Cele mai căutate filme au fost „Fifty shades darker”, „Fast and furious 8”, „Dunkirk”, „Descendenții 2”, „Collateral beauty”, „Thor: ragnarok”, „John Wick 2”, „Beauty and the beast”, „Baywatch” și „La la land”.

Cele mai populare rețete au fost următoarele: „socată rețeta bunicii”, „tiramisu rețetă originală”, „clătite pufoase rețetă”, „dulceață de căpsuni rețetă”, „castraveți bulgărești rețetă”, „salam de biscuiți rețetă”, „ciorbă de miel rețetă”, „rețetă de preparare a papanașilor”, „humus rețetă” și „spaghete carbonara rețetă”.

Românii au mai fost interesați de „cum se face slime”, „cum se face sucul de roșii”, „cum se calculează media de admitere la liceu”, „cum pun floarea pe Facebook”, „cum se calculează pensia”, „cum se copilesc roșiile”, „cum se prepară vișinata”, „cum arată ambrozia”, „cum se fierbe porumbul” și „cum se face coliva”.

În ceea ce privește dietele, cele mai populare au fost dieta indiană, dieta cu cartofi, dieta Rina, dieta minune, dieta mediteraneană, dieta ketogenică, dieta Oshawa, dieta disociată 7 zile, dieta Ana Lesko și dieta cu cartofi și iaurt.

Căutările anului 2017 sunt realizate pe mai multe categorii, căutând să surprindă trenduri de căutare din România. Listele au fost create utilizând combinat mai multe servicii și instrumente care oferă o imagine detaliată asupra trendurilor de căutare la nivel global și regional. Cea mai mare parte a datelor provin din Google Trends, un serviciu public care prezintă volumul de căutări pe diferite regiuni geografice, perioade de timp și termeni utilizați. De asemenea, Google utilizează instrumente interne care permit realizarea de analize complexe suplimentare. Mai mult, Google a eliminat spam-ul, căutările de navigare și cele care se repetă. Listele au fost întocmite pe baza cifrelor de trafic de pe adrese din România, care au realizat atât căutări pe google.com, dar și pe domeniul local (google.ro) și căutările mobile.

sursa: mediafax.ro