Brașovenii au la dispoziție, gratuit, aplicația My BrasovCity, iar unul dintre instrumentele cele mai utile  care pot fi accesate din aplicație este „harta incidentelor“. Aceasta permite raportarea direct în dispeceratul primăriei, fără a mai aștepta răspuns de la un operator, orice problemă pe care primăria o poate remedia, de la gropi sau semne de circulație, până la deșeuri, parcare ilegală sau lucrări neautorizate.

Un „incident“ poate fi o problemă de amenajare rutieră, semnalizare rutieră, parcări publice/de reședință, parcare neregulamentară, zone verzi/mobilier urban, distrugeri pe domeniul public, salubritate, depozitare deșeuri, o problemă de mediu, o problemă care vizează construcții/lucrări neautorizate, un vehicul abandonat, o nefuncționare a transportului public sau o neregulă a transportului taxi, o avarie a sistemului de iluminat public sau a rețelelor de utilități, tulburare a liniștii publice, situație de urgență, animale pe domeniul public, afișaj/comerț neautorizat sau chiar nefuncționarea unor secțiuni ale aplicației My BrasovCity ori a portalului www.brasovcity.ro. .

Odată autentificat în aplicație (vă reamintim că puteți realiza acest lucru fie datele de autentificare în contul de pe portalul www.brașovcity.ro, fie cu date de autentificare dedicate aplicației, dar în acest din urmă mod nu aveți acces la alte funcții ale aplicației), dacă sesizați un astfel de „incident“ și doriți să ni-l aduceți la cunoștință, aveți la dispoziție butonul „Raportare incidente“. Apăsând acest buton, meniul vă oferă posibilitatea de a înregistra un incident nou sau de a vedea stadiul incidentelor deja raportate de dumneavoastră.