Primarul Robert Negoiță a propus, la ultima întâlnire a Asociației Municipiilor din România (AMR), implementarea unei platforme digitale comune pentru Direcțiile Generale de Taxe și Impozite și Polițiile Locale din toată țara. Un sistem integrat care să ofere acces direct la bazele de date ale acestor instituții în întreaga țară ar permite eliminarea greșelilor, a neconcordanțelor sau a anumitor întârzieri la încasarea amenzilor contravenționale sau taxelor, de exemplu, se arata intr-un comunicat de presa.

„Aceasta este soluția optimă pentru funcționarea eficientă a instituțiilor publice din întreaga țară. Și, dacă unele primării sau direcții au reușit în anumite municipii să implementeze modele noi de lucru, cu tehnologie modernă care ușurează operațiunile și reduc timpii de așteptare, trebuie făcute eforturi ca acestea să se extindă în toate localitățile. Un exemplu concret este cel referitor la activitățile derulate de Polițiile Locale și Direcțiile Generale de Taxe și Impozite. Un sistem integrat, o platformă digitală, care să ofere acces direct la bazele de date a acestor instituții în întreaga țară ar permite eliminarea greșelilor, a neconcordanțelor sau a anumitor întârzieri”, a declarat Robert Negoiță, primarul Sectorului 3.

La nivelul Primăriei Sectorului 3 se desfășoară, în prezent un amplu proces de digitalizare. Reamintim faptul că Primăria Sectorului 3 a fost prima administrație locală din București care a eliberat din septembrie 2017, documentații de urbanism on-line, prin intermediul platformei http://edirect.e-guvernare.ro, fiind adoptate la nivelul sectorului 3, hotârâri ale Consiliului Local privind Strategia de Digitalizare a Primăriei Sectorului 3 și aprobarea unor măsuri de îmbunătățire a actului de transparență instituțională.