• Vânzările online transfrontaliere vor reprezenta 20% din comerțul electronic global în 2022 – noul serviciu permite IMM-urilor să profite de această oportunitate.
  • Serviciu de transport transfrontalier eficient din punct de vedere al costurilor, conceput să ofere IMM-urilor flexibilitate, vizibilitate și accesibilitate.
  • Serviciul este disponibil pentru clienții din Canada, China, Hong Kong, Marea Britane și SUA pentru principalele destinații de e-commerce din întreaga lume – alte piețe vor urma.

  În condițiile în care vânzările e-commerce transfrontaliere la nivel global sunt estimate să ajungă la 1 trilion de dolari până în 2020, UPS (NYSE:UPS) lansează UPS® Economy, un nou serviciu pentru comercianții mici și mijlocii  care consta in de servicii de transport internațional mai eficiente. Noul serviciu conectează destinații e-commerce cheie din întreaga lume și va fi inițial disponibil pentru clienții din SUA, Canada, China, Hong Kong și Marea Britanie. Serviciul va fi extins și pe alte piețe cheie globale în viitorul apropiat.

 „Clienții noștri caută oportunități de dezvoltare, folosind aceeași abordare ca a UPS acum câteva decenii – se extind la nivel global”, a declarat Nando Cesarone, președinte UPS International. „Oportunitățile sunt mai mari în mediul dinamic al comerțului internațional din prezent, piața de comerț electronic transfrontalier fiind estimată să crească de două ori mai repede decât cea domestică. Vânzările online transfrontaliere vor reprezenta 20% din comerțul electronic global în 2022.”

„Acest nou serviciu le oferă clienților noștri opțiuni prin care pot valorifica oportunitățile de dezvoltare internațională”, a adăugat Cesarone. „Serviciile de livrare către clientul final beneficiază de foarte multă atenție în industria noastră, dar știm că afacerile de mici dimensiuni se uită cu atenție la serviciile de transport de la retailer la firmele de curierat. Același șofer, același serviciu de colectare și prețuri competitive – datorită acestor elemente, serviciile sunt mai simple și mai economice, chiar și pentru cei mai mici dintre clienții noștri. Acest serviciu permite IMM-urilor să concureze la nivelul unor micro-multinaționale.”

Serviciul UPS Economy oferă beneficii companiilor din SUA din segmentul B2C și B2B care doresc să exporte către destinații e-commerce cheie, dar care au așteptat o modalitate mai accesibilă de a face livrări internaționale. Exportul reprezintă o modalitate de a accesa noi clienți și ajută companiile să-și diversifice veniturile pentru a contrabalansa schimbările economice.

Acest nou serviciu oferă clienților mai multă flexibilitate, permițându-le să aleagă între servicii de livrare cu taxele vamale plătite sau neplătite, vizibilitate îmbunătățită și urmărirea livrărilor prin intermediul UPS.com, precum și confortul și fiabilitatea accesului la rețeaua logistică globală a UPS.

„Comerțul transfrontalier B2C și B2B continuă să se extindă, iar clienții noștri IMM au nevoie de servicii care oferă flexibilitate, vizibilitate și accesibilitate – oferindu-le o șansă mai bună de a concura cu companiile mari”, a spus Cesarone. „Alături de celelalte servicii e-commerce din suita noastră de produse, cum ar fi UPS eFulfillment și Ware2Go, rețeaua noastră logistică la nivel global oferă clienților opțiunile, confortul și gradul de control de care au nevoie pentru a-și dezvolta afacerile.”

UPS eFulfillment, lansat în februarie 2019, oferă IMM-urilor din întreaga lume servicii de fulfillment și de transport către clienții din SUA și Canada. Această platformă online permite achiziții și comenzi din 21 de marketplace-uri diferite și magazine online, cum ar fi eBay, Walmart, Etsy și Amazon, inclusiv Prime.

Ware2Go, lansată în august 2018, este o companie de tehnologie și o platformă digitală care corelează spațiile de depozitare disponibile și serviciile de fulfillment la nevoile comercianților, folosind atât spații de depozitare UPS, cât și non-UPS. Soluția este deosebit de atractivă pentru companiile mici și mijlocii care au nevoie să transmită inventarul stocurilor și comenzile de fulfillment în comerțul electronic B2B.