Toată lumea caută următorul hit de pe piață, fie că este vorba de tehnologie, de o nouă metodă de management sau de cea mai recentă abordare a resurselor umane.

Într-o economie a momentului ”acum” care pare să accelereze tot mai mult, organizațiile se simt presate să răspundă solicitărilor în continuă schimbare ale clienților, să se reinventeze și să evolueze frecvent, dar și să își învingă cu orice preț concurența prin a fi primii care oferă soluții mai rapide, mai bune și mai atractive.

Conceptele și produsele la modă ne spun ceva, dar nu ne spun totul. Când vine vorba de inovație, popularitatea ar trebui să fie doar unul dintre factorii de luat în seamă într-un proces mai larg de luare a deciziilor.
Câteva dintre considerentele de luat în seamă de către liderii de afaceri atunci când evaluează o inovație:
  • Utilizați un instrument de planificare și control al adopției
  • O cunoaștere mai bună a organizației – și a toleranței acesteia la risc
  • O înțelegere mai bună a succesului și o gestionare mai bună a așteptărilor
  • Rareori e realmente necesar ca deciziile să fie binare sau imediate