Fondul de investiții V7 Capital investește 50.000 de euro în startup-ul Wineful, o comunitate virtuală și un magazin online pentru pasionații de vin, potrivit unui comunicat emis luni.

Wineful a fost lansat în 2016 de somelierul Elena Oglindă, ca o comunitate dedicată pasionaților de vin, căreia i s-a alăturat apoi și un magazin online. După parteneriatul cu V7 Capital și investiția inițială, Wineful a relansat site-ul și a introdus servicii și produse noi, precum un abonament la vin.

Prețul unui abonament de două sticle este de 100 de lei pe lună, iar cel de patru sticle este de 180 de lei pe lună. Indiferent de planul de abonament, vinurile sunt însoțite de ghiduri ce cuprind informațiile necesare despre vinul ales: note de degustare, recomandări de servire, recomandări de asociere cu mâncarea și povestea cramelor la care sunt produse vinurile.

Pe lângă abonamentul standard de două sau patru sticle de vin dedicat persoanelor fizice, Wineful oferă și abonamente pentru companii.

Wineful colaborează în principal cu producători locali, așa că o mare parte dintre produsele de pe site sunt realizate de producători, ateliere și artiști locali.

V7 Capital este un fond de investiții creat în 2016 de Andrei Crețu și Iulian Cîrciumaru, cofondatorii 7card, conceptul de carduri unice cu acces concomitent la mai multe săli de sport și wellness.