Producătorul de software Bitdefender a semnat un parteneriat de licențiere a tehnologiilor cu producătorul american de echipamente pentru rețele Netgear, care va include în produsele sale soluțiile de securitate pentru dispozitive smart, dezvoltate în România, sub denumirea Netgear Armor.

Parteneriatul va oferi securitate suplimentară utilizatorilor la nivelul routerului WiFi, prevenind atacuri cibernetice și protejând datele sensibile de atacatori, arată un comunicat al companiei. „Beneficiul principal al Netgear Armor este acela că reprezintă o soluție centralizată de securitate care protejează toate dispozitivele de acasă în față atacurilor cibernetice”, spune David J. Henry, vicepreședinte pentru Home Networking în cadrul Netgear.

„Integrarea soluțiilor Bitdefender în routerele Netgear va contribui decisiv la prevenirea breșelor catastrofale și a atacurilor informatice venite prin dispozitive inteligențe, de la sonerii și termostate, la camere pentru monitorizarea bebelușilor și televizoare smart”, spune Ciprian Istrate, vicepreședinte pentru soluții consumer în cadrul Bitdefender.

Anul trecut, Bitdefender a semnat un parteneriat și cu compania japoneză BBSS pentru distribuția soluției de securitate pentru dispozitive smart Bitdefender BOX. BBSS este o subsidiară a grupului de companii Softbank, a treia cea mai mare companie listată din Japonia, după Toyota și Mitsubishi, cu activităti în telecomunicații, comerț online, tehnologie, servicii financiare, marketing și media.

Bitdefender este prima companie din lume care a lansat, în 2015, un dispozitiv de securitate menit să protejeze aparatele electronice folosite zilnic, care se conectează la internet, de amenințări cibernetice. Noua versiune a Bitdefender BOX, produsă la Satu Mare, va fi lansată și în România în cursul anului 2018. Bitdefender BOX oferă un sistem avansat de protecție a datelor personale, care avertizează asupra amenințărilor periculoase și blochează încercările atacatorilor de a invadă intimitatea utilizatorilor.

Produsele Netgear sunt vândute în 30.000 de magazine de pe glob prin intermediul a 25.000 de revânzători și companii de telecomunicații. Compania cu sediul în San Jose, California, SUA, are birouri în 25 de tări.

 

sursa: mediafax.ro